Wszystkie jednostki z bogatej gamy silników spalinowych montowanych w nowym SUV PEUGEOT 3008 są wyposażone w system Stop&Start.
– Silniki benzynowe to gwarancja wysokich osiągów i przyjemności z jazdy: PureTech 130 S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach,
- PureTech 130 S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach,
- PureTech 130 S&S z automatyczną skrzynią biegów EAT8,
- PureTech 180 S&S z automatyczną skrzynią biegów EAT8.
– Silniki wysokoprężne* stanowią połączenie wysokich osiągów i niskiej emisji CO2:
- BlueHD 130 S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach,
- BlueHD 130 S&S z automatyczną skrzynią biegów EAT8.
Nowa, automatyczna, 8-stopniowa skrzynia biegów EAT8 zapewnia szybką i płynną zmianę przełożeń dzięki technologii Quickshift i łopatkom zmiany biegów pod kierownicą. Efektem optymalizacji zmiany przełożeń jest oszczędność paliwa i wyższy komfort użytkowania, a także większa przyjemność i radość z jazdy.
Nowy SUV PEUGEOT 3008 z napędem hybrydowym plug-in jest dostępny w wersji z napędem na cztery koła HYBRID4 o mocy 300 KM. Zespół napędowy obejmuje:
– silnik benzynowy PureTech o mocy 147 kW/200 KM
– dwa silniki elektryczne o mocy 80 kW/110 KM
Akumulator o pojemności 13,2 kWh zapewnia zasięg nawet 59 km w trybie elektrycznym w cyklu WLTP (69 km w cyklu NEDC).
Nowy SUV PEUGEOT 3008 z napędem hybrydowym plug-in jest dostępny w wersji HYBRID o mocy 225 KM z napędem na przednią oś. Zespół napędowy obejmuje:
– silnik benzynowy PureTech o mocy 132 kW/180 KM
– silnik elektryczny o mocy 80 kW/110 KM
Akumulator o pojemności 13,2 kWh zapewnia zasięg nawet 56 km w trybie elektrycznym w cyklu WLTP (65 km w cyklu NEDC).