Peugeot Boxer

Ciągle w drodze

Robisz duże przebiegi

Na co dzień potrzebujesz:

  • zasięgu do 200 kmi (WLTP) i wersji L1 lub L2,
  • zasięgu do 340 kmi (WLTP) i wersji L2Si, L3 lub L4,
  • ładowności do 1890 kg, w zależności od wersji
  • samochodu, który nie wymaga wielu czynności serwisowych

Zalecana wersja: e-Boxer

W trudnym terenie

Poruszasz się w trudno dostępnym terenie

Na co dzień potrzebujesz:

  • przednich i tylnych chlapaczy w wersji furgon
  • opon całorocznych
  • osłon z blachy stalowej pod silnikiem
  • bardziej skutecznego przeniesienia napędu dzięki systemowi Grip Controli i Hill Descent Assisti
  • wzmocnionego zawieszenia z resorami 2-piórowymi
  • sygnału dźwiękowego ostrzegającego otoczenie w trakcie manewru cofania
  • pakietu siedzeń „Komfort”i

Zalecana wersja: GRIP

Do 9 osób w kabinie

Przewozisz pasażerów?

Na co dzień potrzebujesz:

  • wersji kombi
  • możliwości przewożenia od 5 do 9 osób
  • komfortowych foteli

Zalecana wersja: BOXER KOMBI

Ładunki

Przewozisz duże lub ciężkie ładunki

Na co dzień potrzebujesz:

  • 8 wersji o pojemności ładunkowej od 8 do 17 m³.
  • optymalnej szerokości między nadkolami mierzonej po podłodze 1,422 m
  • maksymalnej szerokości 1,870 m.
  • dużego zakresu DMCi samochodów w dwóch różnych gamach: Light (4 wersje od 2,8 do 3,5 tony) i Heavy (2 wersje: 3,5 i 4,0 tony).

Zalecana wersja: ASPHALT

PEUGEOT BOXER PEŁNA GAMA WERSJI
NOWE MOŻLIWOŚCI DOPASOWANIA

Poza typowymi wersjami PRO i PREMIUM, PEUGEOT BOXER po raz pierwszy proponuje wersje „pod klucz”, odpowiadające potrzebom niektórych branż.

  • Wersja GRIP jest doskonale przystosowana do poruszania się w trudnym terenie i przewożenia ciężkich, długich przedmiotów.
  • Wersja ASPHALT jest przeznaczona dla klientów spędzających dużo czasu za kierownicą i pokonujących wiele kilometrów, którym zależy przede wszystkim na komforcie i bezpieczeństwie.
  • Dzięki w 100% elektrycznemu napędowi wersja e-Boxer, umożliwia wjazd i poruszanie się w strefach ograniczonego ruchu w mieście. A w dodatku ma taką samą ładowność jak wersja spalinowa.

W tych wersjach są dostępne wszystkie opcje oferowane w gamie, aby optymalnie dostosować samochód do potrzeb użytkowników biznesowych.

PEUGEOT BOXER ASPHALT

Wersja Asphalt jest przeznaczona dla klientów spędzających dużo czasu za kierownicą, którym zależy przede wszystkim na komforcie i bezpieczeństwie. W standardzie w tej serii montowane są:

  • Monitoring pasa ruchu (AFIL)
  • Distance Alert
  • Active Safety Brake
  • System monitorowania ograniczeń prędkości 
  • Automatyczne przełączanie świateł drogowych i mijania
  • Pakiet Widoczność – automatyczny włącznik reflektorów i wycieraczki z czujnikiem deszczu
  • Reflektory przeciwmgłowe przednie
  • Nawigacja
  • Klimatyzacja manualna
  • Uchwyt do smartfona i tabletu
  • Gniazdo USB do ładowania smartfona
  • Czujniki cofania
  • Pakiet siedzeń „Komfort”

Wersja jest dostępna we wszystkich długościach rozstawu osi i zakresach ładowności.

PEUGEOT BOXER GRIP

Wersja GRIP jest doskonale przystosowana do poruszania się w trudnym terenie oraz przewożenia ciężkich i długich przedmiotów. Bogate wyposażenie dostępne w standardzie sprawdzi się w każdych warunkach:

  • Grip Control z systemem Hill Descent Assist i opony całoroczne
  • Osłony nadkoli
  • Przednie i tylne chlapacze
  • Wzmocnione zawieszenie
  • Osłona z blachy stalowej pod silnikiem
  • Sygnał dźwiękowy ostrzegający otoczenie w trakcie manewru cofania
  • Pakiet siedzeń „Komfort”

Ta wersja jest dostępna jedynie dla ładowności Heavy 435 lub dopuszczalnej masy całkowitej 3,5 tony.

 

W 100% elektryczna wersja PEUGEOT Boxer stanowi uzupełnienie oferty modelu. Jest napędzana silnikiem elektrycznym o mocy 120 KM i momencie obrotowym 260 Nm, który umożliwia jazdę z prędkością do 90 km/h w wersjach 4-tonowych lub do 110 km/h w wersjach 3,5-tonowych. Zasięg zależnie od wersji wynosi:

  • do 200 km WLTP w wersjach o długości L1 i L2 z akumulatorem trakcyjnym o pojemności 37 kWh,
  • do 340 km WLTP wersjach o długości L2S, L3 i L4 z akumulatorem trakcyjnym o pojemności 70 kWh.

Elektryfikacja PEUGEOT Boxera nie miała ujemnego wpływu na jego konstrukcję i pojemność użytkową. Dostępnych jest 5 wariantów nadwozia:

  • nieprzeszklone furgony o długości i wysokości od L1H1 do L4H3, pojemności użytkowej od 8 do 17 m3 i ładowności do 1890 kg zależnie od wersji.
  • podwozie z pojedynczą kabiną (L2S, L3 i L4).
  • podwozie z podwójną kabiną
  • platformy z kabiną (L3 i L4).

Do prowadzenia wszystkich wersji wystarczy prawo jazdy kategorii B.

POJEMNOŚĆ ŁADUNKOWA

PEUGEOT Boxer występuje w ośmiu rodzajach nadwozia z trzema rozstawami osi (3 m, 3,45 m i 4,04 m). Furgony  mają cztery długości (L1, L2, L3 i L4) i trzy wysokości nadwozia (H1, H2 i H3), a ich pojemność ładunkowa sięga od 8 do 17 m³.

masy całkowitej.

  • Gama Light obejmuje trzy poziomy dopuszczalnej masy całkowitej –  wersje 330 (3,0 tony), wersje 333 (3,3 tony) oraz wersje 335 (3,5 tony).
  • Gama Heavy obejmuje wersje 435 (3,5 tony) i wersje 440 (4,0 tony).

 

Dla jak największej przestrzeni ładunkowej samochód ma optymalną szerokość między nadkolami. Mierzona po podłodze wynosi 1,422 m i jest jedną z najlepszych na rynku. Maksymalna szerokość wewnętrzna wynosi 1,870 m.

 

GALERIA